مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:502020-12-28سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 8 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام دوشنبه 8 دی ماه در جلسه کمیسیون کارگری از پیگیری های استاندار ایلام برای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تأمین نیروهای واحدهای جدیدالاحداث پتروشیمی در دستور قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری های استاندار کارگرانی که در شرکت مجری طرح شیرین سازی میعانات گازی مجتمع پتروشیمی کار می کردند با توجه به اینکه به عنوان پشتیبان شرکت پتروشیمی بودند به فعالیت خود ادامه می دهند.

حضور و تجمع در آرامستان ها ممنوع و خط قرمز است معروف بسطامی 8 دی ماه در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله باکرونا گفت: به رغم خرسندی از وضعیت نزولی آمار مبتلایان، فوتی ها و بستری شدگان در استان؛ کماکان در ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی دغدغه های مبنی بر عادی سازی و رها شدگی در پروتکل ها وجود دارد که از مردم، اصناف و بازاریان می خواهیم طبق شیوه نامه های درمانی و بهداشتی رفتار کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این مهم که کرونا کماکان یک بیماری مرگبار است، گفت: نباید فریب عادی سازی ها را بخوریم، کماکان لازم است مثل هفته های اخیر رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام